Použití se suchejma článkama (AA) mi nepřipadá jako nejlepší nápad. Daj docela malej proud. Zatím jsem neměřil odběr navigace v klidu ani za jízdy, ale originál nabíječka dává 1A při 5V... Normální suchej čánek dá stěží 300 mA a to ještě jenom krátkodobě. Kvalitní alkalika je na tom sice o trochu líp, ale pořád to není žádnej zázrak. Pokud je odběr větší než je baterie schopná dodat, poklesne napětí a baterie se třeba při polovině kapacity bude hlásit jako vybitá. Spíš bych se přikláněl (když už články) buď k větším (C, nebo D), ale ty už v každé trafice nemají a nebo k dobíjecím akumulátorům (krátkodobě sada AA, 1.2V/1800 - 2500mA, na delší dobu je opravdu asi nejlepším řešením gelová olevěná baterie, která se ovšem docela pronese...)
nuvi 300 - zdroj
Moderátor: freewall
Re: nuvi 300 - zdroj
Tak jsem u své Nuvi 200 řešil problém s dobíjením jinou než originál nabíječkou. Potřebuju totiž v autě nějak zakomponovat nabíječku do palubní desky (nechci likvidovat originál - občas jezdím i jiným autem) a při připojení ustřiženého mini USB to hlásilo připojení k počítači. Fintu s odporem jsem si přečetl až po realizaci... Rozkuchal jsem zalitý mini USB, zlikvidoval oba datové vodiče a pin x připojil přímo k pinu 1 (GND), konektor o5 zalepil a NUVI funguje normálně i bez odporu.
USB nabíječku jde koupit třeba v Kauflandu za necelých 500,- (2 adaptéry - 12/24V + 110-220V).
Použití se suchejma článkama (AA) mi nepřipadá jako nejlepší nápad. Daj docela malej proud. Zatím jsem neměřil odběr navigace v klidu ani za jízdy, ale originál nabíječka dává 1A při 5V... Normální suchej čánek dá stěží 300 mA a to ještě jenom krátkodobě. Kvalitní alkalika je na tom sice o trochu líp, ale pořád to není žádnej zázrak. Pokud je odběr větší než je baterie schopná dodat, poklesne napětí a baterie se třeba při polovině kapacity bude hlásit jako vybitá. Spíš bych se přikláněl (když už články) buď k větším (C, nebo D), ale ty už v každé trafice nemají a nebo k dobíjecím akumulátorům (krátkodobě sada AA, 1.2V/1800 - 2500mA, na delší dobu je opravdu asi nejlepším řešením gelová olevěná baterie, která se ovšem docela pronese...)
Použití se suchejma článkama (AA) mi nepřipadá jako nejlepší nápad. Daj docela malej proud. Zatím jsem neměřil odběr navigace v klidu ani za jízdy, ale originál nabíječka dává 1A při 5V... Normální suchej čánek dá stěží 300 mA a to ještě jenom krátkodobě. Kvalitní alkalika je na tom sice o trochu líp, ale pořád to není žádnej zázrak. Pokud je odběr větší než je baterie schopná dodat, poklesne napětí a baterie se třeba při polovině kapacity bude hlásit jako vybitá. Spíš bych se přikláněl (když už články) buď k větším (C, nebo D), ale ty už v každé trafice nemají a nebo k dobíjecím akumulátorům (krátkodobě sada AA, 1.2V/1800 - 2500mA, na delší dobu je opravdu asi nejlepším řešením gelová olevěná baterie, která se ovšem docela pronese...)
Garmin nuvi 1450
